12/4

Nu e man inne i andra veckan av april måndag.. 
Tiden bara rusar iväg...

Sov som en stock inatt, Men denna natt utan att väcka älsklingen med mina snarkningar hahah...
När jag somnat stenhårt så börjar jag drömma förfullt.. Drömmer 10000 olika drömmar, och alla är LIKA verkliga.. Drömmer om skumma situtationer, folk från olika serier eller filmer, hahahah

De jagar mig, vill mörda mig, fängsla mig?! å massa mer...  Men meeeeeeeen...

Idag har jag Redan vart i tvättis, eller jag håller på just nu...
Sista maskinerna nu blir sängkläderna och handukarna.. sen är jag klar.. SKööönt att få allt rent igen... Tur att det inte va så mycket kläder..

Men men NU ska ja sen till tvättis för att hinna se VÅRA BÄSTA ÅR :) hiihhi
BRB.....  Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0