18/4 (gammalt inlägg) Ej publicerats

Igår eller härom dagen sa älsklingen till mig att han va sugen på köttpiroger..
Och självklart så ordnade jag det tills idag...  Med mammas hjälp och lillbrorsans närvaro så gjorde vi köttpiroger och lite ostpiroger för Lillebroran e lite kräsen... ahhaha

Meeeeen gud vad gott det blev...

Älsklingen ringde mig idag från jobbet och fråga vad vi skulle äta..
Och jag svarar: makaroner och köttbullar, "orkar" inte göra något speciellt..

Bra säger älsklingen, gör bara nå lätt...

hahah älskar min underbara älskling som inte kräver nå speciella maträtter och så..
Därför ÄLSKAR jag att överraska honom med något lite mumsigare.. Han förtjänar verkligen det bästa...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0