1.a april...

April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

Idag måste ni passa på att lura folk, Man märker på facebook att folk har tråkigt, haah flera sitter och skriver olika lurningar(?!) var å varannan timme..   Lite too much kanske?

Ajaa jag har inte lurat någon hahaha, är inte riktigt på humör, eller jag kommer kanske inte på något bra att luras med...

weell weell, jag sprang till tvättstugan imorse och det fanns tid direkt.. SÅ jag sprang tillbaka hem och hämtade kläderna.. Tog med mig sängkläderna också... SÅ nu är allt rent, Men när jag klar och var påväg hem med mina rena kläder så lände jag att det började bli för tungt att bära och jag fick stanna upp flera gånger, jag känne hur kroppen blev svagare och svagare.... Lilla vägen hem kändes som en låååååång väg som aldrig tog slut..

När jag väl kom hem så sprang jag till den obäddade sängen och la mig för att vila upp mig lite, kände mig svimfärdig, och då somnade jag.. somnade från kl 9 till halv 1 ... Det behövdes.. Så nu har jag packat upp de rena kläderna och bäddaat rent och städat lite.. 

Syrran och Marliyn (systerdotter) var förbi och lämnade tvillingarna och tog en fika med mig.. sen gick de vidare till min andra syster...  Syrrorna ska ut i stan ikväll på komedi, några kända chilenare (El Flaco y El Indio)
Och marilyn ska väl umgås med sina kusiner...

Men men, Nu ska jag titta på Pocahontas Med tvillingarna..  Länge sen man såg deeen ... en av mina favoriter från barndomen..  <3


Kommentarer
Postat av: ♦ Viggin ♦

Pocahontas är typ BÄST! :D



ha en bra dag!

2011-04-01 @ 16:05:24
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0