2 april...

Lääskig vad tiden går fort..
Minns Jul & nyår som om det vore för nån vecka sen..

Idag vaknade jag utan min älskling..  Älsklingen åkte till jobbet tiidigt idag.. :/ men det är hans sista helg, sen är han ledig 3 helger, SKÖÖNT...

Igår hade vi jätte mysigt med tjejerna...
Idag på morgonen hörde jag dem smyga runt hemma lite, men de va jätte tysta och satte sig i vardagsrummet och titta på  tv..  Runt halv 10 kom dem och la sig i sängen med mig och klappade mig på magen och kramade mig.. riktig mysig morgon och underbart sätt att vakna till :)

Inatt när jag skulle upp och pissa så kunde jag inte komma upp, helt sjukt hur kroppen känns, den känns så tung och jag har typ inge kontroll över den längre..  Älsklingen fick hjälpa mig upp på natten hahah som en gammal tant känner jag mig..

Har haft en super mysig morgon med tjejerna, åt frukost tillsammans och sen bara legat och latat oss..
De har hjälpt mig att städa och plocka.. De är så fina mina tjejer....

Bilder från klätterställningen igår :)




Finns flera men det går INTE att lägga upp.. SUUUCK...

Kommentarer
Postat av: ♦ Viggin ♦

SV: jaa men eller hur ;) hihi



Åh jobbigt när det strular och man inte kan lägga upp.. :/



ha en bra! :D

2011-04-03 @ 17:06:51
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0