21/4

O herregud säger jag bara..
Nu börjar det hända saker i magen....
Har riktigt ont.. och kan knappt gåå..  Inga värkar som är reglebundna meeeen d känns som om det snart är på gång.. är i vecka 38 nu och NU får hon verkligen komma..  :)
Igår va vi på Läkarmottagningen i odenplan.. Lill skruttan väger 10 % mindre än vad hon borde, dte handlar om 200gram ungefär, så det är inge större fara...
Just nu väger hon 2885...  Lilla ängeln min, Vi fick 5-6 bilder igår på mottagningen.. taack så mycket.. ännu mer att rama in ihihihihih
Och vi fick det BEKRÄFTAT ännu en gång att det är en liten flicka, SÅ nu behöver man inte tänka (TÄNK OM det är en pojke) hahahah   Det är en Liten MELINA :)  Äskar dig min dotter...
Ska lägga mig i mammas säng igen... VIlar på förfullt..  Kan knappt gå..  =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0