3 april

Imorgon mina vänner så är det exakt en månad kvar till min lilla prinsessa är beräknad....

Vilken härlig helg jag har haft, med underbara människor.. Min underbara älskling och min familj..
I fredags va jag & älsklingen barnvakt..

I går så kom mamma & syster hem till oss, vi åt middag tillsammans chili con carne med ris och sallad..
Min syster hade köpt en dvd skiva om komikerna som hon såg i fredags...
Fyfan vad vi skrattade ahaha ... Sedan gick vi till min andra syster för att fira Lucy ( systers sons flickvän) ahahah 19 år fyllde våran underbara Lucy <3  Alla hade jätte trevligt och skålade förfullt.. Medans jag drack Läsk.. hahaha men jag hade det verkligen jääätte roligt..

beställde en taxi runt halv två, då kände jag att det räckte för både mig och älsklingen... För älsklingen skulle ju jobba idag också.. vill ju inte att han ska vara allt för sliten idag..
men men.. 
Och idag när älsklingen skulle åka till jobbet så körde han mig till min mamma.. umgåtts med familjen.. ätit gott..
Kycklig med ris.. Nu ligger jag i mammas säng och tar det super lungt och tittar på världens längsta man på tv..  och Lillebrorsan är i sitt rum med sin kompis och umgååås...

Nu kommer lite bilder från igår
PUss & kram på er alla

 Jag och min underbara mamma

  Felipe, Min lillebror, och Lucy FÖdelsedagsbarnet <3

 Lillebrorsan, och buzzy, världens underbaraste hund, <3

 Trött gravid kvinna hahahahnMin Underbara familj, Älskar er alla..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ede din kille med blå lång arrmad tröja om de e de så ser han väldigt bra ut.Och ni passar bra ihop för ni e snygga båda 2

2011-04-03 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0