30/4

I morgon är det redan maj.. Hur fort går inte tiden?! Riktigt läskigt faktiskt..

Men men ska börja att berätta lite om min dag..
Idag kom mamsen, Min syster Vanessas Barn (Marliyn och Leo) och Min andra syster Milenkas son ( Dennis)
Marilyn hade även med sig en vännina....

Vi lagade ris med Kyckling, och massvis med sallad...
Sen blev min systerson Leo Sugen på Kladdkaka, och så underbar som jag är så gjorde jag en kladdis till dem..
Och den blev riktigt goood, INTE sista gången jag gör det iaf..

Jag å mamsen skulle te brasan här i runby, men jag orkar vekrligen inte gå ut plus att dagen inte gör det mycket bättre, så jag ligger hellre hemma och tar det lungt...

Tittar en 101 sätt att åka ur en gameshow..  Förstår inte riktigt hur man vågar ställa upp på detta.. hahah

Vi har verkligen haft en underbar och mysig familje dag.. <3  Familjen min är det mest underbaraste som fiinns..
Uppskatta familjen, de är verkligen det bästa man har..   Och även det bästa i mitt liv är MIN UNDERBARA man <3

Bobo Tack för en underbar start på dagen, blev väckt med frukost på sängen.. mumsiga ägg mackor, älsklingens specialitet....  och sen åkte han och jobba..  Du är det underbaraste som finns.. Thats why i love you bobo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0