36+0 Fulla veckor.. endast 4 veckor kvar..




Oj oj oj vilken vattenmelon mage ahhaha...
Min fina underbara mage, jag blir verkligen tårögd nu när jag tänker att vi närmar oss slutet..
Vill INTE, Vill verkligen inte att magen ska försvinna, den här speciella känslan / kontakten du och jag har..
Men jag är Överlycklig att vi snart ska bli föräldrar, att våran underbara lilla dotter snart kommer till osss...

Att Pappa äntligen ska få träffa sin dotter, att han äntligen ska få hålla henne. pussa på henne, lukta på henne.. ÄVEN FÖR MIN DEL OCKSÅ.. längtar såå jag spricker...

Prinsessan min, vill se vem det är som sparkar därinne, vill se hur du ser ut, vill höra hur du låter när du gråter eller skriker, vill känna din underbar lilla varma bebis kropp.. vill känna din närhet, vill LÄRA  känna dig som person, som individ.. Min älskade dotter, Jag längtar så mycket efter dig..

Melina, jag Älskar dig redan utan att ens ha sett dig, känt dig eller hört dig, Och jag undrar hur jag kommer känna när du kommer ut.. Obeskrivlig känsla, och svårt att föreställa mig hur det kommer att vara där du kommer ut..

Älskar dig föralltid.. / din blivande mami ... <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer bli en underbar mamma ingrid. besitoss para ti / te quuuiiero mucho. / Lucy

2011-04-07 @ 09:05:23
Postat av: valeria<3

Så himla fin mage! =)

2011-04-07 @ 21:42:11
URL: http://valeriawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0