4 apriiil

God morgon mina vänner..

Idag är det den 4 april, och det betyder att om exakt en månad så är min lilla prinsessa beräknad..
Vad härligt, vad fort det har gått...

När man fick reda på att man va gravid så tänkte man: faaan det kommer ta lång tid tills man har nått målet.. men nu e vi bara ett stenkast ifrån målet..
 Mamma och Pappa längtar verkligen efter dig Prinsessa...

Mitt lilla hjärta snart är du här hos mamma och pappa som verkligen har saknat sig och längtat efter diiig...

De senaste nätterna har jag drömt mycket om förlossning och om barn, kan möjligtvist vara för att jaag har haft värkar och sammandragningar på nätterna...

I love me mage, men nu börjar det verkligen bli riktigt tungt.. Miina fötter är svullna som piroger ... men men ska inte klaga för nu är det så LIIIITE kvaar......



min fina prinsessa i vecka 18   och andra bilden va prinsessan 26 veckor..  Och nu är hon snart 36 veckor..
I love you my little babygirl.. <3  Mamma och pappa längtar efter dig så mycket att vi snart spricker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0