5 april

God dag bloggen..

Idag har vi ( jag och älsklingen) vart hos barnmorskan...
Allt såg jätte bra ut, förutom mitt blodtryck som var högt igen.   Men när jag får vila en stund så sjunker det igen till stabilt..
Har träffat barnmorskan en gång i veckan nu i 4 veckor ... SÅ vi ska fortsätta med det..
Och eftersom jag går in i vecka 36 så ska vi skriva en sammanfattning om våran tid nästa gång..

Sf mått: Fortfarande 34 cm..
Hjärtslag: 145-150
socker: 4, + något inte riktigt säker men det va bra..
Och resten såg också bra ut..

När Barnmorskan skulle lyssna på hjärtat så sparkade lilla älsklingen till henne och då sa bm; haha roligt att hon alltid är med. Hon vill inte att man ska röra eller störa henne..
Berättade även för barnmorskan att jag får svårt att andas lite till och från eftersom hon ligger och trycker med sin fot mot ena lungan, och när BM skulle undersöka hur hon låg så sa hon; AJ jag förstår verkligen varför du får ont, hon ligger verkligen mot din lunga med benen.. haha men men vad ska man göra..
Hon är fortfarande fixerad... Inte långt kvar nu.. HÄÄRLIGT..

Tack till min underbara älskling som alltid följer med på undersökningarna, Nästa gång blir det Nästa måndag :)
Och tack älskling för den goda lunchen du bjöd på..  <3
Älskar dig nu och föralltid .....

Kommentarer
Postat av: Anonym

han måste någ vara kär i dig eftersom han e så underbar

2011-04-06 @ 12:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0