6/4-2011

Hello alla glada..

Vaknade för ett tag sen ur Världens jobbigaste natt, jag gick säkert på toa 15 gånger inatt.. HELT OTROLIGT..
Och herreeeguud vad mycket papper jag måste ha använt..

Låg och prata me Älsklingen igår och vi pratade om att köpa blöjor till mig.. NEE FYFAN heller haha skulle aldrig kunna kissa frivilligt/ med flit i en blöja hahahah...  Ska nog fundera över saken?!  Kanske är bäst så, DÅ får man sova ut ordentligt iaf...

Idag ska jag träffa min vännina Daniela.. Vet ej om hon har pratat ihop sig med några andra men men det får vi se sen.. 
SKa hem till Dani, till hennes nya lägenhet.. En helt nyrenoverad lägenhet, precis som våran fast hennes är större.. FYFAN vad härligt..

Det bästa med nyrenoverat är att de ser fräscht ut hela tiden..  Det ser inte stökigt ut FAST man har städat och slitit...
Men men nu ska ja ta en dusch. och jag uppdaterar lite senare..  Puss och kram på er.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0