7 dagar kvar..

Heej min kära vänner..

Det är 7 dagar kvar till beräknad dag..
Helt otroligt, jag kommer ihåg när jag skrev på bloggen att det va 100 dagar kvar, sen 90, 75, 60 , 50, 20, 15,10.. Och nu är det endast 7 dagar kvar... Men till beräknad JAA... sen så vet man inte om hon kommer senare än det..

Men jag hoppas vekrligen att hon INTE vill jävlas med oss.. VI VILL HA DIG HOS oss NUUUU :D

Igår va vi hos barnmorskan, och som vanligt blev hon suris på barnmorskan, sparkade till henne rejält när Barnmorskan tog tag i huvudet på henne, hahah 
 
Vilken rolig liten tös, henne vill jag verkligen träffa när hon kommer ut-  sa barnmorskan..

det vill vi med sa jag då....
Igår va blodtrycket bra, sockervärdet va också bra.. allt såg super bra ut..

Ja men vad ska jag skriva om ....??

Min vän Nathalie är tillbaka i väsby, så igår träffades alla tjejorna på lunch.. Suuuuuper trevligt..
Och jag har verkligen njutit av dessa fina dagar... man vet aldrig när det kommer regn och dåligt väder...

Jaaa jaaaa men sen kommer det bild på magen åsåå.. ha det underbart Stor kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0