Dagens undersökning..

Idag skrev vi en sammanfattning inför förlossningen (som en förlossningplan)

Jag är öppen för förslag när det gälller smärtlindring.. Och jag sa även till barnmorskan att OM det är så att jag har så ont eller vad som helst och jag INTE kan svara för mig själv, så vill Jag att Älsklingen får ta över och ta beslut.. Eftersom vi ändå har pratat väldigt mycket om allt, så vet ju älsklingen hur VI vill ha det..

När vi va hos bm så tog hon blodtrycket och det va helt OK, i
Urinstickan va bra..

Först skulle hon känner hur hon låg, så jag tog en djupt andetag och hon kände huvudet neråt.. Fortffarande fixerad..  Melina blev INTE GLAD kan man säga, hon började sparka och lekte rövare där inne...
Sen tog BM fram apparaten för att lyssna på hjärtat och då va Melina upprörd och stressad.. hjärtat slog jätte snabbt.. Men efter en liten stund så lugnade hon ner sig igen...

Under kvällen gick jag och älsklingen på lång promenad, FYYFAN det va nog det värsta jag har gjort på länge.. jag va helt död när ja kom fram.. Det va riktigt kämpigt.. men vi kom hem.. haha
Nu har jag ont överallt..

Orkar inte skriva mer.. vill bara lägga mig å sova just nu.. God natt mina vänner, ha  det bra.. Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0