danderyds sjukhus....

Igår när jag vaknade vid 6 på mogonen så kände jag inte min lilla älskling i magen..  Tänkte att hon kanske sov, jag gjode lite frukost och sen somnade jag om, men jag hade ont på högra sidan på över magen/kulan...

När jag vaknade så gjorde det ondare, då började jag bli orolig och rinde Älsklingen som bad mig ringda till Barnmorskan. När ja ringde BM så bad hon mig ringa Danderyds akutmottagning för gravida (förlossnings akuten).. 
Min Vän Magdalena, ställde upp för att köra dit mig och höll mig sällskap hela eftermiddagen där.. tack gumman <3<3

Fick ligga i ett rum med en apparat kopplad mot magen som visade skruttans hjärtslag Och Den visade även Om/när jag hade sammandragningar... Hon hade fina hjärtslag och blev lite stressad till och från.. men kurvan visade att allt va bra med henne...

Mitt blodtryck va lite högt, Och så visade det spår av äggvita i mitt urin..  Kan vara en början på havenskapsförgiftning..

Besöket på Danderyd blev lite längre än vad man hade väntat sig.. men till slut åkte jag hem .. Och tack Magda för att du höll mig sällskap.. Uppskattar verkligen det...

När jag låg på sängen och höll på me kurvan så kom Magda med en bra idee,  Att vi skulle grilla hos henne.. så älsklingen tog ut lite mat som vi kunde ta me oss till magda & jimmy, Åkte sedan hem och hämta älsklingen och sen vidare till Bolaget så älsklingen kunde dricka några öl med jimmy. vi hade supeer trevligt och va där till halv 12 på natten ungefär...  Sen fick vi skjuts av magda å jimmy, men då vare bara dags å borsta tänderna och hoppa ner i sängen....

Skriver snart ett till inlägg om dagens aktiviteter, så inte Detta inlägg blir allt för lång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0