....

Kom nyligen hem....

Har haft en jätte mysig söndag hemma hos älsklingens föräldrar...
Vi åt ris me  köttfärsbiffar i tomatsås... det var så himla gott...

Sedan satte killarna på fotboll, (somvanligt) det är familjens viktigaste samtalsämne hahaha..

Innan vi åkte hem till svärföräldrarna så åkte vi och övningskörde, jag känner mig mer och mer säkrare för varje gång, idag åkte jag och tanka, sedan ut mot motorvägen men svängde av vid infra city, åkte inte ända ut mot rotebro..

Känner mig så mycket säkrare med körningen.. lite fin slipning och pluggning så... så kanske man ska satsa på teorin...

Kom nyligen hem....
Värmde på pan pizza med RIKTIG Oregano som vi fick av svärmor.. MUUMS vad gottis.. och nu ligger vi här och tittar på BIG brother..  vem åker ut?  Idiot Rodney eller Tråk Patrik? hahaah

men men, ha en underbar kväll..
Och hoppas ni har haft en lika underbar helg osm jag har haft.. <3

Goood nattt.....

Kommentarer
Postat av: Albinmarlin

Very well done. I enjoyed the site.

2012-01-12 @ 08:06:38
URL: http://albinmarlin.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0