har njutit..

Idag gick Älsklingne och jag ut tidigt med en filt och satte oss här ute och solade & spelade kort...

Gick ut med en mumsig Ananas glass och spelade kort med älsklingen.. Som vanligt så förlorade han.. hihiihi
Vilket otroligt skönt väder vi har..

Och magen min har sjunkt som fan.. NU är det verkligne inte mkt kvar tills hon kommer..
Hon vill gärna Jävlas lite, hon vill att vi ska spricka av längtan.. hahaha..

Andra natten inatt som jag har sovit otroligt bra.. <3
Älsklingen kliade mig på ryggen tills jag somnade, fyyyyyyFaaaan vad skönt säger jag bara..

I love my boooooooooooooooooooooooooooo <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara säga att JAG VANN och sluta ljug för dina blogg läsare.

2011-04-24 @ 23:54:39
Postat av: Anonym

och han älskar dig de vet jag

2011-04-24 @ 23:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0