har verkligen inte orkat..

Har tyvärr inte haft lust å blogga, Har mått illa de senaste dagarna..
Med otroliga smärtor/värkar i magen / mellan benen och rumpan..

Men ingenting är regelbundet sååååååå Då händer det ju ingenting..
Men något ÄR på gång..

Inatt sov jag SÅÅ otroligt bra, har inte sovit så bra på säkert 4 nätter.... Vaknade engång inatt.. Känner mig som en ny människa idag, OCH snart ska vi tvätta.. :) och sätta oss ute i solen.. SKÖÖNT...

Älskar när hjätisen är ledig..  

Lilla Melina, Kom ut nu.. haha Du vill ju bara vara en liten envis prinsessa.. <3  MEN VI ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET..

Igår sa bobo något underbart till dig.. 
" Hur kan man sakna någon man aldrig har träffat förr"   Han vill verkligen att du ska komma nu hjärtat..  kom??


Vill även gratta min fina kusin från Chile Som födde sin underbara lilla son härom dan, 3 veckor förtidigt. Men han och Min kusin mår super bra...  Besitos i love you.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0