härlig morgon..

Igår  somnade jag å älsklingen på varsin sida, lite små irriterade på varandra... Löser nog sig idag..
Ibland så förstoras "små" saker till Elefant storlek, och vi blir osams... och Min UNDEBARA man är så jävla stenhård som aldrig ger sig, eller  ber om förlåtelse FÖRST.. för han gör ALDRIG fel...

Äääh jag får väl vika mig ÄNNU en gång och be om ursäkt..... FÖRLÅT HJÄRTIIIS <3



Idag drömde jag OM massa personer, hemska människor.. (I drömmen dårå)

Min lillebror va en av de, mina systrar och massa vänner.. Drömde att det va en man på ca 2 meter och bred som fan skulle slå mig på magen och jag sprang runt som en galning och försökte få min bror och mina systrar att skydda mig, FÖR JAG E JU GRAVID...  men nej nej.. de tvekade och jag blev helt galen.. visste inte vad jag skulle ta mig itll..  man vill ju inte bli slagen imagen direkt..

Men men efter ett tag så sa min bror: OKEJdå jag skyddar väl dig... 
hahaha "tack"....

Varför är drömmar så verkliga?
allvarlig, nu senare i graviditeten så drömmer jag 100 drömmar per natt, och alla e lika verkliga...

Neeee Nu e det dags för frukost :) Mums mums.. hungrig som en björn är VI  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0