hej vänner..

Idag när vi kom hem från barnmorskan så trodde jag verkligen att jag skulle spy....  Mådde så jävla illa..
Då fick jag Äran att lägga mig på sägen och bara ta det lugnt medans älsklingen Diskade, Dammsög och till och med lagade mig och Diskade EFTER maten..

Tack så jätte mycket älskling..  Inte roligt att må så dåligt.. Och inte roligt att känna mig så jävla lat, för jag är allt förutom lat...

Efter att vi vilade lite efter maten så gick vi ut på en liten promenad, och medans vi vaar ute och gick Så kom vi på att det kanske va bra idee att övningsköra också..

Satte mig bakom ratten, Tutade och gasade iväg.. Jag känner att jag har blivit riktigt grym på att köra, Får inte kärringstopp eller något..  Och för första gången så körde jag på motorvägen idag OCH RONDELL, Äh fyfan jag trodde jag skulle spy, FYFAN Vad läskigt hahah INTE ROLIGT ...  Men tur som F*N så klarade jag av det..  Körde av i Rotebro och sedan körde jag gamla OBS vägen :)

Ligger just nu och tittar på Desperate housewife...

NATTA: När du kommer till väsby så bjuder jag på completoooooooos :) HAHA love you girl <3

Kommentarer
Postat av: natta

usch jag kommer typ aldrig våga köra i en rondell typ, eller motorväg haha vad läskigt!

OCH JAG LÄNGTAR REDAN TILL COMPLETOS TIIIIME!!!!

älskar dig gumman

2011-04-06 @ 18:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0