Helgen min....

Heeej alla vänner, Förlåt för en så dålig uppdatering, MEN som ni har märkt så har det vart helt underbart väder..
Och min älskling har vart ledig hela helgen så vi har passat på att umgås, njuta av våran tid tillsammans..

I fredags va vi som sagt hos svärföräldrarna och hade det super trevligt..

Igår så tog vi det super lungt på förmiddagen, sen gick jag ut på en liten promenad och älskligen joggade runt ett spår här, sen möttes vi utanför porten och satt där ute en liten stund och njöt av det sköna vädret..
Efter att ha duschat å fixat oss så ville älsklingen att vi skulle grilla eller gå på bio...

Men det blev grilla...  Bobo gick och handla,  Fläskkarre, tzatziki, potatis och lite till....
så vi åt det med stekt potatis, MUUMMS vad gooott de blev..

Och eftersom vi hade haft det så underbart så föreslog jag att vi kanske kunde gå till runby puben och kolla på real madrid-barcelona matchen, och så älsklingen kunde ta några öl.. för det förtjänade han verkligen...
Det slutade med att vi kom hem runt halv 1 och deckade som två säckar potatis hahaha...


Och idag, gick vi ut en runda,  köpte glass och satte och ute i solen en stund...  Har njutit av det fina vädret hela dagen, helt underbart..

Idag åt vi fläskkotlett med stekt potatis och tzatzikiii...  Vi köpte en burk me tzatziki IGÅR och den e redan slut.. ahahah Älskar tzatziki eller vad??

Drack precis upp min Frappe, mums..  Kallt kaffe.. så gott.. Får minnen av Rhodos när ja dricker det.. Underbar resa....

Vad har alla ni hittat på under denna vackra soliga helg?..
Hoppas ni har haft det lika underbart som jag..    =)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fina ni e jag VET att han älskar dig en sån tjej vill alla ha kram

2011-04-18 @ 18:50:55
Postat av: Linda

Låter som en härlig helg! =)

2011-04-18 @ 18:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0