hello hello

Hejsan alla därute,  Sitter just nu och väntar på att tvillingarna ska byta om till pyjamas..  Sen är det sovdags..
Vi har haft en super mysiig fredag, tvillingarna, Älsklingen och jag..
Vi har spelat memori, vi har vart ute och lekt, vi har ritat, tittat på pocahontas,  Och lite av Pippi och askungen..

Tog bilder på barnen när de var ute och lekte i lekparken men den laddar jag upp imorgon...
Nu vill jag bara sova, är såå himla trött...

Hjärtat har redan lagt siig.. SÅ nu dyker jag snart ner i sängen och sover gott till imorgon, DÅ vi ska hem till min andra syster och fira Lucy <3  Grattis i efterskott finaste lucy <3

gooooood natt alla glada.. Puss & kram från oss till er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0