Lördag...

Vilken lördag,, Trött och sliten..

Andra drack igår och det är jag som vaknar bakis.. hahah
Vaknade vid 10, gjorde iordning frukost och plcokade lite hemma...
Sen vid halv 1 kom svärmor och svärfar, Vi fikade och hade jäääätte trevligt..

Älsklingen gjorde iordning mat, SCHNITZEL(stavning?!)  Eller som Leo säger Fritzel, haah han va allvarlig när han sa det också hahahaha

Bobo skulle dra till sin vän och titta på fotbolls match, så han släppte av mig, marilyn och leo hemma hos min mamma... När vi kom till mamma så Blev jag så otroligt trött, blundade en liten stund och sedan va mina batterier laddade igen hahahahah .. Marilyn och Leo ritade på min mage... Denna gång vare inte nå fin figur, utan den va extremt fuuuuuuuuuuuuuul HAHAHAHAHAH
Men vi hade roligt....

Älsklingen kom och hämta mig hos mamma vid 9, sedan dess har vi legat och gosat... Underbart...
Älskling jag älsakr dig mest av allt i världen <3 Nu och föralltid.. <3

  HAHAHA den va så ful så den blev söt.. hahahaha 

Familjen min är ju lite speciella, Ni som känner oss vet.. ahhaah Men ändå dem bästa familjen, Tackar GUD att vi är alla så sammanhållna...   Love you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0