lunch..

Vill börja med att tacka tjejerna för en underbar förmiddag, Jätte trevligt.. <3
Tack Dani & Tack Magda  <3


Tog bussen upp mot Dani runt 20 över elva, så mötes vi i Sigma centrum..


Jag och Dani Köpte massor med grönsaker, Babyspenat, paprika, tomat. gurka, majs., sparris, champinjoner, ruccula, oliver m.m  och Baguetter..   sen hittade jag glass så jag slängde in ett paket daim glass i min korg och dani slängde in Jordgubbar i sin korg till efterrätt, MUUMMMSSS:....

Vi började med grönsakerna så fort vi kom hem till Dani, Och precis när vi va klara så kom Magda..

Vi hade även kokat lite pasta till grönsakssalladen...  Det blev riktigt gott och mätt som fan blev vi på det också...

Sen när klockan började närma sig halv 4 så promenerade jag och dani till väsby centrum och Magda åkte buss hem.....

I centrum mötte jag upp älsklingen som ville äta kebab, så jag beställde en grekisksallad,, Det va det värsta jag har ätit, fyfan vad den va äckliiiii så jag lämnade typ hela kvar...
Sen drog vi iväg för att övningsköra, det gick supeer bra idag.. Är riktigt stolt över mig sjääälv...
Klockan är redan 19:00 och jag e döö trött...

MAN börjar ju bli slööö OCH LAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men det får jag, För jag är gravid hahahahahah.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0