Min underbara Älskling..

Måste bara få berätta lite om min underbara man..

Jag har verkligen världens underbaraste man...  Min underbara älskling jag kan verkligen inte beskriva i ord hur mycket jag älskar dig och Vad det är jag älskar med dig..

Du är så snäll mot mig, Du är så snäll mot min familj.. VÅRAN familj.. Du är verkligen älskad av alla i min familj..

Varje dag vaknar jag av att gulligt/fint sms av dig.. DU är verkligen romantisk på alla sätt..
Du säger till mig att vila ut ordentligt, och medans jag vilar så hjälper du mig med allt hemma, matlagning diskning ochsåvidare, och det underlättar verkligen mig så otroligt mkt..

På nätterna när jag inte kommer upp ur sängen när ja ska på toa så hjälper du mig på natten.. Du finns för mig 24 timmar om dygnet..

Just nu är min underbara älskling hos en kompis och ska kolla på fotboll, han har hört av sig flera gånger både sms och samtal...

Älskling du är min stora mysa björn, Jag Älskar dig NU och FÖRALLTID ...
Du betyder allt för mig och du är det bästa i mitt liv, DU är min bästa vän, Du är den ända jag kan lita på till
110 %...

Du är verkligen min partner, Det underbaraste är att du är så engagerad i vår graviditet, du pratar och frågar barnmorskan allt, och det glädjer verkligen mig... Du gör verkligen allt för våran bebis som snart är hos oss..
Bobo Jag Älskar DIG Och jag VET att du kommer bli världens bästa PAPPA...
DU är redan världens bästa pojkvän/sambo/fästman, ända som fattas är pappa.. And soon blir det så.. <3

I love you baby

  ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA MAN..

DU OCH JAG FÖRALLTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0