snarkar så högt.......

Blev väckt mitt i natten................... Av en lite små irriterad älskling.. hahaha
Han bad mig flytta på mig,för jag låg nästan på honom och snarkade förfullt och lilla älsklingen kunde inte sova..

Jag tror jag flytta på mig.. Och sen blev ag väckt igen av älsklingen som va lite mer Irritrad hahah..
Och hjärtisen skulle ju upp tidigt och jobba, så jag vågade knappt somna om för att ja va rätt att börja snarka igen, hhaha fyfan vad sexigt det måste ha låtit...

När älsklinge drog te jobbet runt 20 över 6 så la jag mig snett över hela sängen och deckade om på nytt, MEN herreguuuuud vad jag va trött hahaha.. Inte varje dag jag somnade om så hårt efter att älsklingen drar te jobbet...

men men nu ska ja nog upp och fixa lite hemma...
och vid halv 4 blir det besök hos BM..

Idag blir det inge övningskörning, OM vi inte ångrar oss sen... Men promenad blir det förmodligen (Om mina ben orkar det) ... haha    men men mina vänner, vi hörs om ett tag.. <3

   AHAHHA så måste det ha sett ut inatt... hahaha .. Stakrs älskling.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0