Solig morgon..

Vilken härlig söndag.. <3 Jätte skönt väder ute, har inte vart ute Endast tittat ut genom fönstret.. hahaha

Vaknade på världens härligaste sätt..  Med Världens gosigaste underbara Älskling..
Det är nog det bästa sättet att vakna på, med massa pussar kramar och bli kliad på ryggen och huvudet..(älsklingen gör något speciellt med mitt hår som jag verkligen älskar)  Enligt svärmor så gjorde älsklingen så när han va liten och sov tillsammans med svärmor.. Världens sötaste...

Somnade vid halv 1 igår, och vaknade runt halv 11 idag,  sååå Skönt.. Behövdes verkligen..
Vad ska alla glada hitta på idag då?!

Själv ska vi snart göra oss iordning och sen dra ut för att övningsköra och sedan kör vi vidare mot svärföräldrarna som bor mot Slussen...

Men först är det dags för frukost, Vilket jag ska göra nu För älsklingen förtjänar att få frukost serverad.. Han sitter vid sin dator i vardagsrummet och jag ligger i sängen med min hahaha ...

Ha en underbar VÅR- Söndag..  SÅ hörs vi om ett tag.. Kramar
 Nyvaken :)Och Geisha sugen.. MUMS


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va du ser bra ut jag förstår att han älskar dig. Ni e så underbara i hop

2011-04-10 @ 12:29:55
Postat av: Anonym

ååå jag får rysningar när du berättar hur underbar din kille/man gör jag önskar att min kille kunde vara lite mer som din för då hade folk aldrig gjort slut med varandra. Ha de bra kram

2011-04-10 @ 12:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0