sorry..

Sorry för att jag har uppdaterat så dåligt..
Men det är svårt ibland, vet inte riktigt vad man ska skriva om.. Förslag??!!

Som sagt idag kom Dani å Hennes kille och hämta upp mig, åkte förbi Rusta och sen jysk..
Sedan åkte vi hem till deras Nya lägenhet, FYFAN VAD FRÄÄÄSHT och fint dem har det..  Bra jobbat gumman..

Sedan kom Danne´s (danis kille´s) Bror Mattias och hans tjej förbi, Han gravida tjej Nikki...
Herregud vilken bamse mage.. hon är lite över en vecka föra mig i graviditeten.. Verkligen super fin mage..

Vi fikade och hade det super trevligt alla 5..
Runt halv 4 körde de hem mig och jag ställde mig och laga mat till älsklingen som va på jobbet...
En saftii köttbit och stekt potatis med beasås och mumsig sallad.. haha skriver alltid Mumsig sallad, men det är nog för att det vattnas i munnen när jag tänker på sallad som är dränkt i Citron.. wiiiieee gottiis hahaah

Funderar på att gå ut en runda idag igen..  Eller ska vi lämna det till imorgon, jag har ju ändå vart ute hela dan idag..

Natta: När jag va påväg ut på motorvägen så trodde jag att jag skulle spy, men sen när jag väl va ute på motorvägen så kändes det helt okej, haha svårare att köra i småvägar.. Och rondell: HMMM panik ... för mycket bilar som kör runt där samtidigt. hahahah blev lite snurrig..  Kom hit genast, completos väntar på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0