Tack för en underbar fredag..

Som sagt så va min familj här hos oss idag..
Vi åt super god middag, Hemma gjort pizza, med tonfisk, räkor, skinka, korv mycket ost och tomatsås...
Och hemma gjort pizza sallad..  FYFAN VAD GOTT:..

blir sugen så fort jag tänker pådet.. men självklart finns det inget kvar hahahah
Efter en stund fick vi oväntat besök,  Min systerdotter Marilyn, och systersson Leo...

De va hungriga så vi betällde pizza till dem..  :)Det uppskattades mycket...
Folket drack lite öl och vi hade super mysigt...

Sen frågade Min lillebror om två av hans kompsar kunde komma förbi.. Och absolut fick de det...
VI hade super trevligt mycket snack och trevlig stund...

alla gick för ett tag sen och nu håller jag på att plocka bort lite...
TACK MAMMA För att du diskade allt.. <3
Tack mamma och pappa för att ni lagade maten....

TACK mamma pappa älsklingen brorsan, marilyn, leo och Dannes två kompisar för en super underbar fredag... <3

PS: Lilla skruttan har vart SUUUPER ovanligt lung hela kvällen, förmodligen för att det ha vart för mycket ljud, Och nu nåär det har lugnat sig såååååå har festen börjat i mammas mage.. <3  I love you underbara dotter...

 Min mongo bror ahhahaha

 Min pappa <3

 Rosor jag fick av mamma. Fick 10 st som vi delade upp i två vaser..

 Och Underbara magen.. :) i vecka 36 fulla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0