Tack Mami..

Tack till min underbara mamma som kom förbi på morgonen med lite god kaka och juice till mig.. :)

Hjälpte mig med disken och göra lite fint i köket förövrigt så va allt fint redan.. För jag å älsklingen e VÄLDIGT Duktiga på att hålla fint efter oss.. Eller så plockar jag ändå varje dag...

Jag höll på att bädda sängen när mamsen kom, så hon ghjälpte mig med resten...
Efter att vi fikade lite, så gick vi och la oss på sängen och titta på tv.. Låg å tog det super lungt.. super skönt..

Tror mamma också tyckte det va skönt, för helt plötsligt hörde jag snarkningar.. hahaah

Det va riktigt skönt å bara ligga där och inte göra något alls..

Vid 3 började mamma röra sig hemåt och precis då kom älsklingen...
Idag blev det Potatismos (hemmgjord) MUUMS och fiskpinnar.. :)



Nu ligger jag FORTFARANDE på sängen hahah ensam.. Älsklingen drog till Sunbyberg för att spela fotboll med sina kompisar....  Skönt för älsklingen också....  <3

Tittar nu på DR PHIL; :) 
Ha en trevlig kväll :) KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni e så fina tillsamans och du e verkligen vacker som gravid

2011-04-15 @ 13:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0