Updatering från igår (fredag)

Eftersom de hittade SPÅR av äggvita i mitt urin så ville läkaren på danderyd att jag skulle ringa barnmorskan och rådgöra med henne och gå på undersökning hos henne också...

Så igår på morgonen ringde jag till MVC men min bm va ledig så jag fick träffa Britt... JÄTTE TREVLIG Barnmorska..  Hon tog en blodtryck på mig som va lite högt, Men inte tillräckligt högt för att ta det super allvarligt.. Fick lämna urin som visade SPÅR av äggvita men det va knappt..

Sedan fick jag ligga och vila i tio minuter inne i ett annat rum.. OCH VILA?! det går inte att göra om älsklingen följer med...haha han sätter på musik, Dansar för mig... Sätter sig tar upp fötterna på barnmorskans skrivbord..

Sen kom barnmorskan in igen och tog blodtrycket på mig och det hade sjunkt.. Men om jag skulle börja känna mig dålig eller något så rekommenderade hon att ja skulle ringa danderyd Direkt...

Efter besöket hos barnmorskan så bjöd ja älsklingen på fika i centrum..
Han åt en winerbröd (stavning?!) och en juice, medans jag åt en BAMSE bananasplit... Som jag sedan delade med hjärttisen...  Kiwi, daim, melon smak.. ÅÅÅ VAD GÖÖÖTT det va.. hahaha 
När vi satt å fika så funderade vi på vad vi skulle göra .. och vi kom fram till att vi kunde åkte te svärföräldrarna.. vilket vi gjorde. Hade super trevligt hela kvällen...   Spelade spel, kort och umgicks..

Vi kom hem vid 22:00.. sen vare bara dags att krypa ner i sängen och titta på tv... 

Hade en underbar fredag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta aldrig att älska din man för sånna växer inte på träd

2011-04-16 @ 15:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0