Uppe före tuppen!!

Vaknade vid halv 6, skulle upp på toa, och sen kunde ja inte somna om :/ Känner att en timmes sömn hade passat perfekt, men det går icke.. Försökte somna om ........

Men men jag ska nog springa ut till tvättstugan nu och se efter om det finns nå tid nu på morgonen :)

Igår satt jag inte heller vid datan .... Så jag kan ju berätta vad vi gjorde igår..

Vi åkte till Täby skolan, Där min lillebror studerar till Mekaniker..
Älsklingen byte till sommardäck, och kollade upp ServoOljan?! haah typ...
Sen väntade vi 30 minuter på att brorsan skulle sluta, och medans så hjälpte älsklingen till att mecka med en bil.. Han vill ju så gärna va mekaniker själv, Underbara älskling..

Sen åkte vi vidare för att storma hos mamma och bli mätta, där åt vi completos ....
Till er som inte vet vad det är så:  Det är Korv med bröd, Med hackade tomater på och mosad avokado över tomaten, sen kan man själv ha på ketchup, senap eller majonäs, beror själv på hur man vill ha det, Kan även ha rostad lök på..  OCH det är så JÄVLA gott.....


Sedan låg vi i Dannes säng och myste allihopa, Blev masserad på magen av mamsen, <3  Fick föresten en jätte fin kofta till lilla prinsessan av min mamma....

Sedan åkte jag och älsklingen iväg och övningskörde i ca en och en halvtimme...
Lärde mig dragningsläge, och MÅSTE bli bättre på att kolla " döda vinkeln" innan jag svänger hahahaha...

Men men Annars så har det gått jätte jääätte bra för mig, Viiiissst så blir jag å älsklingen lite irriterad på varandra ibland, MEN han är underbar lärare och jag hoppas jag e  underbar elev, HAHAHAH  Kaxig elev ibland :)

Men men nu ska ja slänga på mig kläderna och springa iväg och se om det finns tid.. <3
Puss & kram på er.. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att du e jätt duktig på att köra bil med hanns hjälp blir du proffs och han älskar dig

2011-04-02 @ 07:39:56
Postat av: natta

SHIT VAD HUNGRIG JAG BLEV!!! fett länge sen jag åt completos

2011-04-05 @ 11:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0