11/2 2011

Vad härligt det är att vakna på bra humör och sen gå in på bloggen och har super positiva kommentarer.. :)
Tack så mycket <3  Det värmer verkligen, speciellt nu när det e så kallt, insnöade haha..

Vill ut :/ vill promenera men nej nej, det går inte i detta väder..

Igår kväll när älsklingen slutade jobbet så åkte han förbi Mc donalds, Jag har vart sugen på det i några dagar.. tack hjärtat, han ringde vid halv 10 och sa att han va vid donken.. Klockan blev 22:00, och sen kvart över?! Jag började bli orolig pågrund av vädret också...

Och då ringer han,  Han kom inte in med bilen i garaget pågrund av snön.. Så jag gick ut med En hink med varm vatten???   Han häller varmvatten vid hjulen men det hjälper inte..  Ska det ens hjälpa? blir det inte värre då?? Han gasar och jag puttar, vi kommer inge vart...    Han ringer sin vän som ska komma och hjälpa till och putta för jag kunde verkligen inte ta i mer, jag försökte verkligen göra mitt bästa..

Vii väntar på hans kompis,  och då får vi ett samtal, Han sitter fast vid en uppförsbacke, med massa bilar bakom honom.. HAHAHA KAAAOS säger jag bara..

Efter en timme kommer det en bil som ska parkera i samma garage länga..  Och de hjälpte till å putta, och så hade de SALT för snön, och det hjälpte direkt...  Sen hjälpte vare deras tur att parkera så mannen tog fram spade och började ta bort snön, så alex hjälpte honom.. Vi kom in ( HEM) kl 23:30,  MC donalds maten va kallt, så den åkte in i mikron en stund..

Slutade med att jag hade världens ryggvärk .. INTE ROLIGT.....

Vart kommer allt snö ifrån??
Visst, det är vackert ute, men nu får det räcka tycker man..

Ha en fortsatt trevlig vit dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0