28/Feb

Idag är det en väldigt speciell dag för oss.
För exakt ett år sedan dog min vackra farmor, Som nu är en ängel like she always has been..

Igår hade min pappa, faster och deras respektive en liten minnestund för Farmor..
De tände en "Eld Ballong" och släppte den, så flög den iväg.
Fick se video igår och jag blev så rörd.. :/

Vackra farmor är nu i himlen, och har det underbart, Nu mår hon bra, Nu är hon frisk..
När hon fanns på denna jord, va hon sängliggandes och dement..  

Men nu mår hon suuper..
Men hon är verkligen saknad på denna jord...

Älskade Farmor, jag saknar och älskar dig så otroligt mycket, det gör så ont att inte kunna gå och besöka dig åtminstonde på kyrkogården..
Saknar dig mer å mer för varje dag.  Jag Älskar Verkligen DIG..  <3

Vila i Frid älskade farmor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0