4 dagar senare..

Så nu har jag äntligen tagit tag i mina kläder, Nu har jag äntligen vikt mina kläder och sorterat och slängt det jag inte ska ha, Det känns verkligen skönt att inte behöva se mina kläder ligga i en ikea påse längre hahaha :)

Alex:  Älskling det ända jag ber dig som du kan göra imorgon är att fixa dina kläder, du behöver inte göra något mer, hahaha

Jag: Jaaaa, jag ska, PAPPA!! haha

Älskling du är för underbar...


Inatt så lekte lilla underbara Melina rövar i mammas mage, hon började vid 3 i natt och jag kunde somna om vid 6 hahaha, Du e så underbar, det värsta va att jag vart pigg och låg och njööööt av dina rörelser medans pappa låg och snarka haha <3

Ni två lyser upp min dag/ mitt liv

Kommentarer
Postat av: Torkellive

Hello admin, nice site you have!

2012-07-05 @ 07:39:44
URL: http://torkellive.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0