8 Februariiiii

Tiden går fort..
det är faktiskt lite läskigt att tiden går så fort...

Trodde aldrig att tiden skulle gå så fort, Från den 29 Augusti till Nu, OJ OJ OJ.. läskiiigt

Älskar min fina underbara mage mest av allt..  Kan inte tänka på min kropp utan min fina mage, Min mage och jag = HEL :)

Idag när vi va hos Bm så hade BM en BMstudent, hon va riktigt trevlig,
Tog blodtryck, mätte stora magen 26 cm :) haha fina mage

Berättade även att jag alltid känner mig trött, och de rekommenderade mig att ta järntabletter 2 gånger om dan istället för en gång om dan..
Jag berättade även att Min mamma har sköldkörtlarna, då skickade bm mig direkt till lab för blodprov, UUSH
Lämnde även urin och så stack de mig på fingret, haah full rulle.. Men det känns skönt att de kollar upp allt direkt..

Trivs verkligen med BarnMorskan vi har fått, Vi har verkligen klickat från första början!
Lilla Prinsessan hjärta slog 140 slag/min.. Jätte fint.. <3

Det som va lite komiskt var att så fort bm började med apparaten mot magen så började älsklingen slå mot den.. Lilla envisa Prinsessa,  TE AMOOOOOO  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0