AJJAA BAJJAAA

Dumma mig, meningen var ju att jag skulle börja sortera min kläder efter frullen, men sängen ropade verkligen efter mig så jag la mig igen, Och vad händer då?! JOOO, jag somnar och vaknade kl 10 ungefär..

Tittade på våra bästa år och sedan in i en dusch.. vid 12 hämtade Magda upp mig och körde mig till jobbet för att hämta ett papper denna gång, TAACK GUMMAN..
Som tack så bjöd jag henne på lunch på Olive house, det va mumsigt gott..

Sen mötte Dani upp oss  efte hon slutat på jobbet, satt å prata lite tjej snack- haha alla lägenhets problem osåvidare.. =)
Alltid lika underbart å prata med er tjejoooooor <3


Sen träffade jag mamma på en fika också, som om det inte vad nog med maten..
NEEEJ för då käkade tjockisen (jag)  Banana spliiiiit ...  MUUUUUUUUUUUMSSS:..
Och lilla ängel började med sina Karate sparkar för att det blev säkert riktigt kallt därinne i Mammas mage..

Älskar dig min underbara dotter.. .Och god nattt.... SOoov underbart gott inatt för det kommer jag göra, är rikigt trött...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0