Alla hjärtans dag.. <3

Hej alla kära & glada där ute..
Hur mår ni dag?!  Själv mår jag jätte bra men lite ledsen å ensam.. Älsklingen jobbar tyvärr kväll idag. typiskt.. Men ja fick Njuta av honom ett tag nu på morgonen...  Gjorde frukost till älsklingen medans han stog ii duschen...

Jag skrev ett kärleks kort till älsklingen, han fick sin present i förskott, nån gång förra veckan fick han en fylla-i-bok "mitt första år som pappa"  ska bli roligt att läsa den sen när han har fyllt i den.. <3 ett minne och en framtids present till våran underbara dotter som snart är hos oss..

Ska nog göra nå mysigt för honom ikväll när han kommer hem från jobbet.. <3
Älskar dig bobo


För ett år sen va vi i Egypten, Hurghada.. Där va vi i en vecka och hade det underbart..
Den 14/2 2010 Förlovade vi oss vid poolen på hotellet ..
Älskligen hade gått ner i förväg och tänt massa ljus vid ett bord och där väntade min prins på mig..
Åååååå vad fint han hade gjort det...  Riktigt romantisk man jag har, ÄLSKAR DIG ALEX <3



Ljusen har jag sparat som minne, där hade älsklingen gjort två goda drinkar till oss..
Så underbar dag, hela dagen va perfekt.. Från början till slut, Det va verkligen en dag som jag inte ville ha nå slut...



Och våra underbara ringar, <3
Mina händer är ganska så svullna just nu, så förlovningsringen hänger på mitt halsband.. =/
Men men den betyder allt för mig.. Ä

Älskar dig min underbara man <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0