ångest..

Jag har verkligen ångest,  Jag har vart en riktig luffare idag..
Jag har inte gjort något alls..
vaknade, gick in till badrummet borsta tänderna, tvätta ansiktet.. städade lite hemma. men längre än så kom jag inte.. jag har legat på sängen hela dagen.. Har funderat flera gånger på att gå ut på en promenad, men latheten vann... Sen fick jag ett sånt sug efter pizza så ja trodde jag skulle döö.. men jag orkade inte gåå ut..
Jag orkade inte gå till Pizzerian som kanske ligger 300 meter från oss..

Ajaa jag vänder på allt, och säger: Jag förtjänar att lata mig lite då och då.. Det är ju inte lätt att bära på alla de här extra kilona plus svullna fötter..  Och under hela helgen så har jag vart igång och rört mig jätte jätte mycket..

Men imorgon blir det promenad dags igen.. ska försöka komma ut minst en gång om dan på en lång promenad..

Juste, glöm inte att det är Onsdag snart, och då blir det dags för en överraskning till mig..
Jag är riktigt sugen..
Tittade i almenackan och jag hade tid hos min barnmorska halv 2 och det passade verkligne inte, så ja ringde idag och fick en ny tid,  Ska dit på fredag kl 11 istället.. Lyssna på hjärtat och mäta magen.. Och väga mig.. USH vad hemskt ahahah...

 De här är jag idag.. haha Lat björn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0