god morgon Eller?!

Heej min vänner, Kl är snart 7 och jag har säkert vart vaken en timme..
Älsklingens klocka ringde strax innan 6 och han flög in i duschen, så jag fick upp och gjorde smörgåsar till honom så han kunde ta med sig till jobbet...

Jag fortsätter och vara underbar, så han önskade även att få äta korvstroganoff idag till middag.. Ska göra iordning det, sen blir det dags för mig att åka till täby centrum för att träffa två vänner från Norrtälje som jag inte träffat på jätte länge.. Nadia & Grecia.. <3

Igår när älsklingen kom hem från jobbet så hade jag tänt lite ljus och duktat fram lite myspys fika, Älsklingen kom hem all som en isbit, stakars hjärtat.. <3
Mys fikat uppskattades verkligen, Sedan vare dags för massage för både honom och mig.. MEN Älskligen fastnade framför datan pågrund av Peter Forsberg Händelsen.. Det gör inget för jag fastnade också!!! haha ska inte skylla på bara Mannen..

Men förövrigt var det en underbar alla hjärtans dag me mycket kärlek och respekt <3

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va underbar du e han e nog skit kär i dig

2011-02-15 @ 10:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0