God Morgon / God dagens..

Å guud vad jag va trött igår, förrigår storstädade jag sovrummet PLUS moblerade om, Igår städade jag hemma plus höll på i tvättstugan sedan började jag med maten, jag blev verkligen dödstrött..
Älsklingen och jag la oss runt halv 9 och soomnade innan 10.. D va så skönt att verkligen somna tidigt för en gång skull... Men jag vkande kl 3 å va halv pigg haha.. Lyckades somna om strax innan 5 och sov till 10.. HHAAH

Men vi förtjänar å sova så mycket vi kan, Eller hur Prinsessa?
Du måste tydligen också vart jätte trött eftersom du låg lugn i mammas mage, Kände dig vid 4 tiden men du lugnade snabbt ner dig.

Nästa Vecka blir det Besök hos BM på tisdag Och Föräldrar kurs På Onsdag :) 
Pappa försöker göra allt för att byta ut sina pass så han kan följa med oss.. Annars kanske MMA Danne blir tillfrågad :)  Han ska ju bli pappa inom snart framtid haha =P 

Ajaa Nu e det dags för en dusch..sen ska vi ner till centrum och träffa Daniela, Träffas på en fika innan hon börja jobbet.. 

hööörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan!



Vilken fin blogg du har :)



Det är så att jag driver en smyckes hemsida där jag säljer mina handgjorda smycken. Jag skulle bli jätteglad om du vill gå in och kolla och kanske skriva lite i gästboken :)



Jag har REA just nu och toppen erbjudande på namns smycken! Skulle vara super snällt om du vill kika in.

Tack// Martina

2011-02-02 @ 16:12:50
URL: http://martasmycken.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0