god morgon mina vänner..

Sitter just nu i morgonrock.. Funderar på vad vi ska äta till frulle.. Vi har INGENTING hemma haha.. blir nog tonfisk-röra.... gott gott...

När ja låg å halv drog mig i sängen så kom väsbyhem och skulle fixa ventilen vid fönstret för det drar för mycket i sovrummet..  Men nu hoppas vi på att det blir bättre...

Innan älsklingen gick upp för att göra sin Frappé så kramade han om mig, och då fick han en spark från lilla prinsessan, hon är liten envis flicka, vill inte att man ska röra magen för då sparkar hon tillbaka..

OKeej mina vänner, nu är det dags för frulle, och sen Dusch-time...  Och sen drar vi mot överraskningen..
Älsklingen skrev ut adressen på Gps:n .. är lite sugen på att smygtitta.. Men då förstör jag ju allt..

riktiiiiigt nyfken...  ha det bäst allihoopa...

Tyvärr så är föräldrarkursen inställd IGEN :/ tråkigt..



Kommentarer
Postat av: Maggan

Glöööm inte att berättaaa vad ni gjorde!!

Ha en supeer dag!

2011-02-23 @ 12:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0