God Morgon Mina vänner..

Uppe FÖRE tuppen idag med, haha men det förvånaar inte mig om jag somnar en timme till eller två :) skönt...
Älsklingen är så duktig när klockan ringer, han går upp direkt, inte som jag, jag ligger o snoozar i säkert 30 minuter och det slutar med att jag alltid stressar och springer till bussen eller tåget hahah... Har världens problem att gå upp, speciellt nu när det är så kallt ute.. USH!!

Lilla prinsessan är också uppe före tuppen.. Vad stark hon är, hennes sparkar är ingenting att leka med..
Igår kväll låg jag på vänstra sidan och då blev min högra sida av magen ihjäl sparkaad...
Riktigt härligt att känna henne!
Igår så kände jag hennes lilla fot trycka ut på magen så då hann jag känna på lilla fosingen :)

Helt otroligt att man längtar efter sitt barn så extremt mycket..
Det sjukaste är att man kan älska någon man aldrig sett // träffat eller Hört // ...
Hon och Alex är det bästa som haar hänt med, och det är ni som gör mina dagar till världens underbaraste dagar..

Mamma Älskar pappa Och VI ÄLSKAR våran dotter Melina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0