Känns lite tråkigt..

Känns verkligen lite tråkigt att folk kan vara så omogna och kommenterar så ONÖDIGA kommentarer på min blogg.. MÍIN BLOGG!!

Snälla läs inte min blogg om ni inte vill, jag vill inte ha er här om ni ska kommentera,
SNÄLLA bloggen handlar om mitt barn som snart kommer till oss, som vi verkligen längtar efter, så varför kommenterar NI??? vad har NII med mitt barn att göra? med mitt liv??

Ajaaa.. tänker inte lägga ner mer energii på er,
Tack Älskling och vänner som får mig att strunta i personer som verkligen är OMOGNA!!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Skit i dom du e verkligen jätte duktig jag går in och läser varje dag fortsätt bara

2011-02-10 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0