Klarat av 74 %....

Oh hjälp...  Nu har vi klarat av 74 % av graviditeten, det är alltså endast 70 dagar kvar.
Kommer ihåg när det va 200 dagar kvar, sen 150 och för 30 dagar sen vare 100 dagar kvar..

Min lilla prinsessa, Guuud vad jag längtar efter henne...
Hon har blivit mycket mycket lugnare i magen, kan det vara så att hon inte har så mycket plats längre?!
Men när hon väl sätter igång då flyger magen till höger och till vänster fort som F*N hahaha..

Konstig/läskig känsla men samtidigt den mest underbaraste känslan..

Igår så var jag ju jätte lat som ni ser på inlägget innan.. Jag va så extremt sugen på pizza, men jag orkade verkligen inte röra på mig..
Men när Älsklingen kom så kom han hem med MC DONALDS,  haha jag blev glad som en liten snorunge, jag fick till och med tårar hahahaha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0