kom precis hem..

Åh min älskling, han är så underbar...
Det första han sa till mig när vi gick ut va: - Älskling det är inge märkvärdigt, hoppas du inte blir besviken..

Jag fick hans halsduk och knöt den runt huvudet, för ögonen..
Å så körde vi iväg...

Efter ca 10 minuter så stannar han å säger till mig att ta bort halsduken för nu skulle tydligen jag säga vart det låg. När jag tog av mig halsduken runt huvudet så såg jag ingenting, solen skeeeeeen som fan, rak i ögonen också haah jag fattade inte vart vi va..

Å så ser jag att vi är vid infra City, och då säger han att jag ska få ansiktsbehandling.. <3
Min underbara man, det va juu helt underbart, Och det va VISST märkvärdigt..

Vi kommer in på aqua day spa..
Tjejen som gjorde ansiktsbehandlingen på mig tyckte att Alex är helt underbar som överraskade mig med detta.
Hon berättade att Hon mindes samtalet när Alex ringde och skulle boka...
- Inte många killar som tänker på att tjejer behöver sånt...

När hon rengjorde ansiktet gjordet det satans ont,  För att bli fin måste man lida pin, hahaha
Men nu känns ansiktet riktigt skönt..  
Efter Aqua day åkte vi till centrum där älsklingen bjöd mig på en god lunch..  Han är verkligen helt underbar..
Älskling jag älskar dig så otroligt mycket. <3


Tack för en underbar Onsdag <3  Älskar dig min prins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0