Lördag 19/2

Som vanligt vaknar man tidigt pågrund av lilla prinsessan.. men för varje dag så blir det väre å värre.. Hon blir ju större och större, och stark som bara den...
Man känner hur hon verkligen drar Antingen foten eller handen mot magen.. AAAJ säger ja bara..
Magen flyttar sig till vänster och snabbt blir det hårt på högra sidan, och den står upp på högra sidan ahaha..
Mitt lilla charmtroll... Ja vill bara att tiden ska vara inne, att ja ska ligga på sjukhuset och skrika som en griiis för att sedan på min lilla prinsessa på mitt bröst..

LÄÄÄÄNGTAAAAAR...

hormoner hormoner,, vad gör ni med mig?!
Sakerå ting har inte vart så bra mellan mig å älsklingen sen igår, men vi redde ut allt idag.. käänns otroligt skönt..
Jag blev riktigt ledsen idag när bobo skulle dra å JOBBA?! hahah som om han skulle lämna mig föralltid?!
LKänner mig lite PSYKOOO ibland alltså hahaha..
Undra vad Älsklingen trodde..  Vadå trodde du egentligen älskling? ahahah

Idag har min mor namnsdag, så jag mötte upp min lillebror och köpte lite fina blommor till mamma..
Hon visste inte ens att d va hennes namnsdag idag.. :)
Så det blev en riktig överraskning...

Ha en underbar fortsatt trevlig lördag, med härliga vårkänslor nu när det är riktigt soligt ute.. MEN KALLT fortfarande :/   snart kommer den härliga våren...


Kommentarer
Postat av: Magda

Sorry att jag inte hört av mig <3 så jävla mkt nu så min hjärna exploderar. Finns iaf om du behöver prata bara RING!! Love u <3 pussa prinsessan från mig!

2011-02-20 @ 01:43:05
URL: http://magdaalena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han älskar säkert dig de vet jag

2011-02-20 @ 11:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0