Min vackra farmor <3



Igår så va ju pappa på besök, och han hade med sig gamla fotografier, Och denna är på min vackra farmor när hon va ung.. <3 (den fick jag behålla)
Farmor var en väldigt omtyckt och stark kvinna, Ingen trappade henne på tårna..
Hon va så även på sina äldre dar..  Mycket stark vilja..
Abueliii, (farmor) Jag älskar dig så mycket, och jag saknar sig så otroligt mycket..

Här om natten drömde jag om henne, jag grät som ett barn när jag vaknade..

Jag drömde att hon fråga:  Min lilla flicka, Älskar du mig?
Och det ända jag sa var .. Jaa Abuelii (Farmor) jag älskar dig mest av allt..
Och jag grät även i drömmen och då fick jag världens varmaste kram och den kändes så verklig..

När jag vaknade så grät jag ett bra tag, jag kunde inte sluta tänka på henne, och då kom jag på..
Hon gick ju bort för snart ett år sen, Men när va årdatumet?  Kunde inte komma på det..

Ringde pappa och fråga.. SÅ den 28 februari är det ett år sen en underbar kvinna lämna oss.. =/

Fast vi bodde så långt ifrån varandra & inte träffades speciellt många gånger så hade vi en underbar relation till varandra..  

ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA FINA FARMOR MARIA <3 TE AMO MUCHO MUCHO MUCHOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0