Ny dag. 10/feb 2011

Hello alla glada,
Faaaan vad det snöööar, Allt e ju tillbaka .. UUSH har inge lust med detta längre.. Det är så halt ute, och jag e verkligen skit rädd för att ramla och skada mig eller lilla Prinsessan..
Neeej ushh .,, positivt tänkade härnext...

Precis så ringde räddaren i nöden, Magda :) haha hon hämtar upp mig, haha Gravida kvinnor tycker inte om att gå i sånt här väder, visst magda??

Ännu en dag Jobbar älsklingen kväll :/  jag hatar det.. Saknar juu honom så mycket..
Men men, Lite shopping får ju dagen att gå fortare :P hahaha 

Såå dags för att fixa klart mig så man e klar när tjejorna kommer å hämtar mig..

Ha en underbar torsdag, för de ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Lina

När beräknas den Lilla o komma? (:

2011-02-10 @ 14:05:30
URL: http://nonelikeme.blogg.se/
Postat av: Maggan

Är Magda också gravid?! =)

2011-02-10 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0