Redan söndag!!

Ligger hos mamma p myser..

Idag den 27/feb var det exakt ett år sen det va en stor jordbövning i Chile. Vi ligger & tittar på Chilenska kanal där de visar hur olika byggnader ser ut Idag, efter 1 år.. Byggnaderna luttar fram eller åt sidorna, det är sprickor mitt i byggnaderna, fönstrena är spruckna/krossade..
Inatt hade de hade flera minnesstunder överallt i Chile..
Man blir verkligen rörd, så mycket folk som dog, och påverkades på olika sätt..

Föräldrar som inte hittar mat till sina barn på flera dagar, folk som låt begravda under byggnader i flera timmar..

¨---------


I fredags va vi hos barnmorskan..
När barnmorskan skulle lyssna på hjärtat så sparkade lilla prinsessan barnmorskan. haha

141 slag i minuten, Och sf måttet 29 i vecka 30 + 2
Allt såg jätte fint ut..
Förra gången ja va hos Barnmorskan så skickade hon mig till labb för att ta sköldskötel prov, Och alla provresultat va jätte fina.. Allt har gått super bra.. tack å lov.. 

Jag frågade barnmorskan om det va för tidigt att känna hur Prinsessan ligger, Så vi testade...
Hon tog med sina båda händer längst ner på magen och då sa hon att lillan ligger med huvudet ner.. vilket jag misstänkte..
Lilla hjärtat snart är det bara 9 veckor kvar till beräknad tid <3  JAG LÄNGTAR.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0