redan söndag?!

Gud vad fort tiden går, hela helgen flög förbi..
Haft en underbart mysig hel iaf Utan å vara bakis nån dag haahah.. Fan vad man inte saknar det..

Men läser på facebook varje lördag & söndag morgon/dag att folk mår illa och att de ALDRIG mer ska festa, haha I dont beelive you guys..

Men men, vaknade av att älsklingen kramade mig bakifrån och hade sin arm runt min "lilla" mage, och då vaknaar lilla kungfupandan och börjar sparka på pappas  arm,  Prinsessan är bara för härlig... VI älskar verkligen dig ..

Igår så trök hon antingen upp rumppan hårt mot magen eller så kanske det va ryggen, Men va läskigt det va,
Hela magen formade sig på höger sida hahaha.. <3

Inte mycket kvar lilla ängel.. Idag kanske det blir lite mer shopping till min Prinsessa.. Fast då får ja göra det i smyg så inte pappa blir arg.. hahaha (Hoppas han inte läser)

Tack älsklingen för den goda frukosten jag fick idag, jag somnade om när han gick upp och så hade han förberett ägg mackor med gurka, och multivitamin juice.. <3

Älskar dig bobo <3


Nu dags för nå mindre roligt..  TVÄÄÄÄTTSTUGAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0